بسته بندی‌های معروف جهان

محصولات بسته بندی

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

بسته بندی‌های معروف جهان

۲۱ بازديد

 

بسته بندی نقش مهمی در جلب توجه افراد دارد. پکیج هایی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم از جمله بسته بندی‌های معروف و شناخته شده ای هستند که حتی بدون دیدن نام و لوگو نیز قابل تشخیص هستند.

 بسته بندی معروف از برندهای بزرگ

هوش هر برندی در طراحی بسته بندی محصولاتش به خوبی نمایان است. بسته بندی باید بادوام باشد؛ به این معنی است که اگر نام و نشان‌واره حذف شوند، باز هم قابل شناسایی هستند. اگر قصد دارید بسته بندی خود را در سراسر جهان شناخته شوید، سه اصل وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید.

  • ارزش های تجاری برند
  • طراحی منحصر به فرد
  • تجربه مشتری عالی

بسته بندی شیک و ساده  Chanel

طراحی شیک و ساده گویای همه چیز است. بسته بندی عطر Chanel در بهترین حالت مدرنیته است. Chanel برندی است که بسته بندی را بسیار جدی می گیرد و به سازگاری بین بسته بندی و اقلام داخل آن توجه ویژه ای دارد.جعبه سیاه و سفید ساده کوکو شانل بیانگر ظرافت ساده ای است که دنیا را تغییر داد.

لینک مفید: تسمه کش فلزی دستی

جعبه آبی تیفانی

جعبه آبی تیفانی بدون شک یکی از زیباترین بسته بندی های دنیاست. رنگ استفاده شده در این جعبه آبی تیفانی نام دارد و یکی از رنگ های خاص است.طراحی این بسته بندی بسیار شیک است و در قدیم یک سبک زندگی لوکس است. برند تیفانی همیشه سعی می کند روند لوکس خود را در بسته بندی حفظ کند.جعبه‌های تیفانی به دلیل رنگ، تایپوگرافی و تزئینات منحصر به فردشان فوراً قابل تشخیص است

جعبه تحویل محصول آمازون (آمازون)

یک جعبه قهوه ای ساده با آرم شرکت آمازون روی آن. ساده است، اینطور نیست؟ اما این بسته بندی آنقدر در توییتر مورد تشویق قرار گرفته است که فکر می کنید معادل جعبه آبی تیفانی برای خریداران است.جعبه های آمازون بسیار محبوب و معروف هستند. به گونه ای که اگر آن را روی ایوان همسایه یا میز همکارمان ببینیم، آن را تشخیص می دهیم.

برای خرید دستگاه تسمه کش بادی جهت بسته بندی روی لینک کلیک کنید.

بسته بندی مک دونالد

مک دونالد یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین فست فودهای زنجیره ای در جهان و یکی از موفق ترین برندها در تاریخ بازاریابی است. در میان بسته‌بندی‌های مک‌دونالد، جعبه Happy Meal آن یکی از معروف‌ترین بسته‌بندی‌های جهان است. رنگ های شاد به کار رفته در جعبه غذای شاد مک دونالد و فکر کشف یک اسباب بازی جدید، شادی و هیجان را القا می کند. شاید برای شما عجیب باشد، اما غذای شاد مک دونالد بیش از سه دهه قدمت دارد.

مارلبورو

مارلبورو نام یک برند سیگار در ایالات متحده آمریکا است که متعلق به فیلیپ موریس است.طبق یک نظرسنجی، Marlboro معروف ترین و با کیفیت ترین سیگار در جهان است. در آن زمان این برند در بین خانم ها بسیار محبوب بود. فیلیپ موریس می خواست مارلبرو برای مردان نیز جذاب باشد. بنابراین طرحی چشمگیر با خطوط تیز، رنگ قرمز غنی و تاج طلایی معرفی کرد.سیگارهای مارلبرو بین مردان و زنان بسیار محبوب شد و مارلبرو به زودی به برند شماره 1 سیگار در جهان تبدیل شد.

سبد نان KFC (kfc)

 KFC  مخفف  Kentucky Fried Chicken، نام یک رستوران زنجیره ای در آمریکا است که در سال 1952 توسط کلنل هارلند ساندرز راه اندازی شد. KFC دومین رستوران بزرگ جهان پس از مک دونالد است که در بیش از 150 کشور شعبه دارد.

KFC مرغ را به یک غذای محبوب در صنعت فست فود تبدیل کرد. ایده سبد نان KFC با لوگوی سرهنگ هارلند ساندرز روی آن این برند را به شدت محبوب و مشهور کرد.

 

 

 

Lippincott و Margulies لوگوی اولیه برند KFC را در سال 1952 طراحی کردند. از آن زمان، این برند بارها تغییر کرده است. اما در طول تاریخ آرم KFC، تصویر سرهنگ هارلند ساندر، موسس این رستوران، به عنوان نماد اصلی این برند ظاهر می شود. انتخاب تصویر موسس این برند به عنوان لوگو انتخاب هوشمندانه ای بود. امروز هر کس تصویر سرهنگ ساندر را ببیند، برند KFC را به یاد می آورد.

سس کچاپ هاینز

ایده پشت بسته بندی بطری سس کچاپ هاینز این بود که با فشار دادن بطری، توزیع محصول را آسان تر کند. همچنین این بسته بندی قرار گرفتن در معرض هوا را کاهش می دهد و از خراب شدن سس جلوگیری می کند.شرکت غذا و سس گوجه فرنگی هاینز در سال 1869 توسط هنری چان هاینز که یک کارآفرین، تاجر و مخترع آمریکایی بود، تأسیس شد.

Bezand Heinz یکی از 150 برند برتر در جهان و مشهورترین تولید کننده سس کچاپ است. جالب است بدانید که این شرکت سس کچاپ را در رنگ های سبز و بنفش (ویژه کودکان) نیز عرضه می کرد که تولید آن در سال 2006 متوقف شد.

 شکلات توبلرون

تئوری هایی در مورد بسته بندی شکلات Toblerone وجود دارد. برخی می گویند که خالق Toblerone (تئودور توبلر) ایده شکلات ها را از کوه Matterhorn در سوئیس گرفته است. دیگران می گویند که توبلر پس از بازدید از نمایشی در پاریس که در آن رقصندگان یک هرم انسانی را تشکیل می دادند، شکلات ها را طراحی کرد.به هر حال، امروزه این شکلات به عنوان یکی از منحصربه‌فردترین بسته‌بندی‌های جهان شناخته می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.