پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

۲۲ بازديد

 

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد یکی از دستگاه های بسته بندی مهم در صنایع غذایی به ویژه برای مشاغل کوچک با بازده اقتصادی سریع و مشاغل خانگی می باشد. از آنجایی که فعالیت در صنایع غذایی مستلزم داشتن استانداردهای بهداشتی سازمان غذا و دارو می باشد، لذا استفاده از دستگاه بسته بندی ساندویچ کاملا بهداشتی و مناسب یکی از الزامات تولید در صنایع غذایی می باشد.

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد در مدل های مختلف ساخته می شود. انواع ساندویچ سرد، ساندویچ باشگاهی، همبرگر و ... را می توان در پاکت سلفون یا ظروف پلاستیکی بسته بندی کرد. برای این منظور از دستگاه های Pilopek و Seal استفاده می شود.

برای خرید دستگاه تسمه کش اتوماتیک دروازه ای کلیک کنید.

بسته بندی ساندویچ سرد

ساندویچ سرد و گرم، فلافل، همبرگر و ... باید به گونه ای بسته بندی شود که ماندگاری، کیفیت و سلامت ساندویچ حفظ شود. این دستگاه، فرد و آلودگی محیطی است. در این نوع بسته بندی محصول نباید مستقیماً با دستگاه تماس داشته باشد و یا در معرض جریان هوا قرار گیرد زیرا باعث افت کیفیت و یا خشک شدن نان می شود. ساندویچ، می چرخد. معمولا بسته بندی های رایج ساندویچ سرد دو نوع است که در ظروف پلاستیکی با اشکال مختلف و یا در بسته بندی سلفون ارائه می شود.

انواع دستگاه بسته بندی ساندویچ

وسایل آب بندی وکیوم، دستگاه پیلوپک، دستگاه وکیوم و ... از جمله وسایلی هستند که برای بسته بندی ساندویچ استفاده می شوند. دستگاه بسته بندی کوفته هم پیلوپک است.

بسته بندی ساندویچ سرد در ظروف پلاستیکی

یکی از وسایلی که برای بسته بندی ساندویچ های سرد در ظروف پلاستیکی در اشکال و رنگ های مختلف استفاده می شوددستگاه آب بند وکیوم اتوماتیک است که برای انواع مختلف استفاده می شود. ظروف قالب های مختلفی در هر شکل و اندازه ای طراحی شده است. گاهی برای افزایش سرعت و انجام کارهای تخصصی تردستگاه سیلودستگاه بسته بندی وکیومبه صورت جداگانه تهیه می شود. ظرف ساندویچ در دستگاه قرار می گیرد، گاز نگهدارنده برای ماندگاری طولانی تزریق می شود و با یک لایه سلفون مهر و موم می شود.

محصول مفید: تسمه بسته بندی pp

بسته بندی ساندویچ سرد در بسته های سلفون

بسته بندی در بسته های سلفون با دستگاه pilopack انجام می شود. با خرید دستگاه بسته بندی ساندویچ می توانید روزانه تعداد زیادی از محصولات خود را بسته بندی کنید و با دستگاه تازیخ زن تاریخ تولید، تاریخ انقضا و قیمت را روی آن درج نمایید. همچنین از این طریق می توانید به سود بالایی دست پیدا کنید زیرا تعداد زیادی ساندویچ تولید و روانه بازار می کنید. باید رول سلفون را روی دستگاه قرار دهید. تنظیمات تولید دستگاه پاکت را انجام دهید و محصول را داخل پاکت قرار دهید.

مزایای بسته بندی ساندویچ سرد

  • محافظت در برابر نور، رطوبت و گرد و غبار
  • جلوگیری از فساد مواد غذایی
  • قابلیت بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف
  • بسته بندی پرسرعت بدون ضایعات
  • دارای حسگر حفاظتی
  • قطعات دستگاه از فولاد ساخته شده است
  • قابلیت کار با سلفون های حرارتی و چسبی
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه (تعداد بسته در دقیقه)

دستگاه های پیل پک برای بسته بندی ساندویچ استفاده می شود. تفاوت این نوع ماشین ها در ابعاد بسته بندی، سرعت بسته بندی، سیستم های PLC و مکانیکی و داشتن چشم فتوسل است.

قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

امروزه با توجه به اینکه محصولات و روش های بسته بندی بسیار متنوع است. دستگاه ها نیز با توجه به سلیقه و مدل بسته بندی می توانند عملکرد و قیمت های متفاوتی داشته باشند. اما نوسانات نرخ ارز تاثیر زیادی بر قیمت دستگاه بسته بندی دارد.  از دستگاه بسته بندی استفاده شده می توان با تغییر اندازه فک برای بسته بندی کیک و کلوچه نیز استفاده کرد.

نتیجه گیری

امروزه با توجه به اینکه خیلی ها غذای سرد و آماده می خرند و تهیه غذای سرد و ساندویچ زمان بر نمی باشد. و افرادی که وقت تهیه و خرید غذای گرم را ندارند از ساندویچ سرد استفاده می کنند. بنابراین سرمایه گذاری هدفمند در این زمینه می تواند بسیار سودآور باشد. برای تهیه این دستگاه ها میتوانید به شرکت ها و نمایندگی های معتبری که در این زمینه فعالیت میکنند مراجعه کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.